Avstängd herrbastu och bubbelpool

Måndag 23 oktober kommer herrbastun att vara avstängd på grund av reperation fram till klockan 10.30 samt bubbelpoolen fram till klockan 12.00.

Gruppträning

Passbeskrivning

BODYPUMP®

Vikt- och skivstångsbaserad klass där vi tränar hela kroppens uthållighet och styrka. 

Passets längd: 55 minuter 

GRIT STRENGHT®

Passet består av intensiva intervaller där det förvntas att du ger 100 procent. Här kombinerar styrka och kondition.

Passets längd: 30 minuter

ZUMBA®

Danspass inspirerat av latinska rytmer som salsa, cumbia, merengue och samba. Träna kondition, balans och koordination samtidigt som vi har riktigt roligt.

Passets längd: 55 minuter

Yoga 55

Passet innehåller positioner och rörelser från olika yogagrenar. Passet anpassas från gång till gång efter deltagarna. Vi rekommenderar att du tar med en filt/ varm tröja till avslappningen.

Passets längd: 55 minuter

Cirkel 55/45

Enkel effektiv stationsträning. Här tränar vi både kondition och styrka. 

Passets längd: 45-55 minuter

CXWORKX®

Vi tränar funktionell styrketräning för mage, rygg, skulderblad och höft. Vi använder oss av vår egen kroppsvikt, ett gummiband och en viktplatta.

Passets längd: 30 minuter

Yin Yoga

Yin Yoga är en lugn och meditativ yogaform där fokus ligger på bindväv, leder och ligament. Vi utför alla övningar på golvet och håller varje position mellan tre-fem minuter med musklerna avslappnade och med medveten andning.

Passets längd: 55 minuter

Vattengympa

Träning i vatten till musik.

Passets längd: 45 minuter 

Djupvattengympa 

Här använder vi flytbälten och hantlar. Vi tränar kondition och styrka.

Passets längd: 45 minuter 

Pilates 45/55

Här tränas rörlighet och kroppskontroll med fokus på hållning, andning, balans och avspänning. Pilates hjälper till att bygga upp styrkan i hela kroppen med tonvikt på rygg och mage.

Passets längd: 45-55 minuter

BODYCOMBAT®

Pass som är inspirerat av kampsporter. Vi arbetar mot oss själva och spegeln. Förbränning och konditionspass som utmanar rygg, axlar och uthållighet lite extra.

Passets längd: 55 minuter

BODYBALANCE®

Bodybalance är uppbyggt av övningar inspirerade av Yoga, Tai chi och Pilates som bygger upp styrka och ökar rörligheten. Ta gärna med en varm tröja till avslappningen i slutet av passet. 

Passets längd: 55 minuter

Cykel 55/ 30

Enkel men tuff konditionsträning på inomhuscykel. 

Passets längd: 30-55 minuter

Cykelintervall 30 

Här kör vi tidsintervaller på inomhuscykel.

Passets längd: 30 minuter

Step functional

Passet innehåller övningar som utmanar kondition, styrka, koordinationsförmåga, balans och rörlighet. Vi utmanar koordinationen lite extra genom att använda oss av en steppbräda.

Passets längd: 55 minuter

Zumbakids 

Passet är utformat för barn och är en härlig rörelseträning till inspirerande musik. Passar barn 6-11 år.

Passets längd: 45 minuter 

Tabata Core

Tabata Core är ett pass där vi utmanar stabiliteten, balansen och rörlighet. Vi jobbar fysiskt i 20 sekunder men 10 sekunders vila.

Passets längd: 30 minuter


Bokningsregler

Incheckning

För att din bokning ska gälla måste du ha passerat ingångsspärren innan klassen startar annars har du förlorat din plats och det räknas som en missad avbokning. Du blir avprickad på pass när du kliver in igenom spärren. Det gäller dig som bokat på nätet. Har du bokat din plats i receptionen måste personalen pricka av dig.

Väntelistan

Om ett pass är fullbokat kan du ställa dig på väntelistan. Om någon bokar av sig så flyttas du automatiskt upp till en fast plats. Det är därför viktigt att även boka av om du står på väntelistan. Flyttas du upp till en fast plats så får du ett mejl om det. Väntelistan slutar fungera en timme innan passet startar.

Avbokning

Passen måste avbokas senast en timme innan passet börjar. Om du missar att avboka tre klasser blir ditt kort spärrat och då kan du inte boka pass på webben. Vill du låsa upp kortet kostar det 100 kronor och det gör du i Huddingehallens reception.


Uppdaterad 5 oktober 2017

Var informationen till din hjälp?