Visättraskolans dag

Som alla vet är starten på något väldigt viktigt, och inget kan väl vara viktigare än att elever och personal får den bästa starten på ett nytt läsår! Utifrån de tankarna så grundade vi vad vi kommit att kalla "Visättraskolans dag".

Visättraskolans dag är sedan hösten 2014 en årlig tradition, och som ska fånga upp "Visättraandan" och ge elever och personal den bästa starten.

Den här dagen fylls skolgården med massor med roliga aktiviteter, hoppborgar, hinderbanor och mycket annat. Vi har också under åren haft besök av artister som Sean Banan, Liamoo, Samir & Viktor och Dolly Style.

Visättraskolans dag ser olika ut från år till år, det viktigaste är att dagen ska kännetecknas av glädje och trygghet, en dag och en känsla som vi ska bära med oss resten av läsåret.

Uppdaterad 31 maj 2022